April 20, 2012

MENITI JANJI MENGAPAI IMPIAN

Salam...lately rajin pulak aku ketuk keyboard untuk hupdate blog aku ni..arrrgghh..tak de maknanya aku nk hupdate blog guna galaxy tab tuuu..menyusahkan...hahahaha..touch sikit je trus hilang habih gambaq..aku gerammm !!!

Hihihi..entry kali ni aku nak cerita tentang aktiviti hari minggu aku..jam berganti hari..hari berganti bulan..sejak dua tahun yang lalu aku ambik keputusan untuk sambung belajaq balik..First sekali aku memilih Open Universiti Malaysia..Semangat berkobar-kobar..penuh kegigihan..dengan sokongan En.Hubby aku pon p la mendafar pada hari yang ditetapkan..uih..ramai gak orang..terleleh ayaq liuq kami dengaq taklimat..

Semester satu bergelar student partime untuk Degree Networking di OUM..ada tiga org gegurl dalam kelas termasuk aku..Dua orang dah kahwen..aku bujang ag..yang lelakinya tigapuluh org..de laki org..de yang bujang..Bagi aku tak kesah pon kalau lelaki ramai dalam Course Networking ni..sbb aku tau tu mmg minat lelaki..tapi masuk je semester tiga..tinggal aku sorang je gegurl..Yang lain aku tak tahu hidden kat mana..Time ni la aku jadi bengong sat..tak de group nak study..nak wat exciment..nak wt projek..huhuhu..terumbang ambing aku..mcm kapal tak de sauh..dan akhirnya aku kecundang jugak..aku ambik keputusan untuk berhenti disitu..owhh..tidaaakkk !!!..alasannya tak de kawan dalam kelas..puii..
*takdekejayaancemerlangyangakukecapidisitu..maafkan anakmu wahai ibunda dan abahda...

Aku tak putus asa disitu sahaja..akhirnya aku apply untuk masuk UTM..alhamdulillah..aku diterima masuk ke UTM dengan mentransferkan beberapapuluh jam kredit yang aku bawak dari politeknik dulu..syokk oo..sbb tempoh pengajian aku jadi pendek..so cepat habih leh cepat kawen..hahahaha..*betolkan niat kamu cik yati !!!..

InsyaAllah akan aku buat yang terbaik untuk diri aku sendiri..hadiah buat Mak dan Abah..ishh..tak sabaqnya nak konvo..!!..banyak dugaannya kalau study partime ni..masa yang ada perlu dimanfaatkan sepenuhnya..sokongan padu dari Mak & Abah tersayang..En.Hubby tercheinta..kawan-kawan yang i lap u olls..semua tu aku perlukan saat ni..terima kasih semua !!..

Disini segala ilmu yang dicurahkan akan ku tadah..
Sebagai seorg Projek Manager..aku pastikan yang terbaik untuk group aku..
Terima Kasih Cybertron..Kamu semua telah buat yang terbaik
Diantara kami semua..Bersatu itu teguh..Bercerai itu roboh..
Perbincangan..Dan Hasilnya Mantap..


Kami Semua Bersama !!!

No comments:

Post a Comment