July 20, 2012

BEAUTIFUL RAMADHAN

Pejam celik..pejam celik..celik pejam..celik pejam..pejam terus..

Dan tahun ni adalah tahun yang ke empat aku menempuhi Ramadhan tanpa Mak Abah di sisi..Mak Abah ada di kampung..hurmm..sedihnya..

Mlm ni dah start tarawikh..azam puasa tahun ni salah satunya tak mau miss Solat Tarawikh & puasa penuh sebulan... InsyaAllah.. heehehehehe..

Bulan Puasa adalah bulan yang ditunggu-tunggu bagi semua Umat Islam..Umat Islam diwajibkan berpuasa dan semua pahala di lipat gandakan.. Tengok.. Bertapa Yang Maha Esa sayangkan hambanya..

Dan dalam bulan puasa ni juga aku ambik peluang untuk memperbanyakkan amalan.. bukan senang kan nak dapat pahala berlipat kali ganda ni kan..?..

Dan semestinya kalau dahulu..aku akan berdiet  dibulan puasa..kononnya nk nmpak ayu la di pagi raya.. tapi bulan puasa kali ni..insyaAllah tak de diet-diet lg..boleh belasah apa ja yang ado..hahhahaa..tambah-tambah kalau berbuka puasa di hotel-hotel..sedapnya...!!!

Nak tahu kenapa aku tak mau berdiet..sebab aku da pakai Premium Beautiful Corset.. hihihihi..
Dengan set Corset PB.. aku tak perlu lagi mengira setiap kalori yang dimakan.. Semuanya PB boleh berehkan.. wah hebatkan..!!..

Lagi satu yang bestnya bila pakai PB ni..disamping pakai PB..aku dapat side income yang lebih + bonus berganda-ganda dari bonus duit raya yang PM nak bagi nanti.. Best kan ?.. Raya sakan la kan.. 

Satu badan balut dengan produk superbrands..bak kata leader aku.. " Badan Brand Mercedes".. sapa tak mau kan.. semua perempuan MESTI kena ambik peluang ni.. 

Disamping dapat bentuk badan cantik + Kesihatan yang berpanjangan + Bonus Wang Besar  !!..


NAK CUBA PREMIUM BEAUTIFUL FREE !!!
NAK DAPAT HADIAH MISTERI !!
NAK DAPAT INCOME 6 ANGKA SEBULAN
NAK DAPAT DUIT RAYA BERKEPOK !!

JUST CALL OR SMS ME !!..

013 - 403 6047

Setiap apa yang ada perlu saya kongsikan.. jadi ANDA semua PERLU REBUT PELUANG INI !!..




1 comment:

  1. this is my new blog!do stopby ;)
    http://www.rasyidahkamar.blogspot.com/

    ReplyDelete