July 12, 2012

Sukan Dwi Tahunan LPP 2012

Alhamdulillah..sudah selesai semuanya..
Sebelum Ramadhan menjelang ni banyak aktiviti yang perlu dijalankan.. bak kata bos aku..kita kasi settle semua..!!..

Berlangsungnya Kursus Kecemerlangan Diri Dan Organisasi Anggota LPP 2012 bertempat di Universiti Kebangsaan Malaysia, Bangi secara tak langsung menghimpunkan sebilangan besar Anggota LPP seluruh Malaysia..

Ops..kesempatan yang ada aku pergunakan dengan baik.. berjumpa dengan kawan-kawan lama masa induksi dulu. kawan-kawan yg datang lapor diri sekali semasa ditawarkan jawatan di LPP.. yeah..sgt meriah ok.. ada yg dah kawen, bernak pinak dan tak kurang juga yg lelakinya menyimpan aset di perot.. hihi..ok la tu tandanya di jaga elok oleh si isteri..

Tak mo la citer banyak..layan je lah..

Majlis Pembukaan Sukan Dwi Tahunan Yang Gilang Gemilang.. Time Ni Didendangkan dgn lagu Sudirman..Horey..hore

Barisan Para Pertugas Yang Setia..hahahaha

Kita Kejar Emas Banyak-Banyak OK !!

KIKI yang gebu.. Geram aku kat budak ni..


Menang Sebelom Bertanding !!
Pembantu Aku Yang Setia a.k.a Kawan Baek Aku !!
Team NetBall LPP SeMalaysia !!
Muka Letih..Badan Penat..Tapi Happy ...

Sangat Spoting okeh !!

Team Bola Sepak SKIP

Kontijen N9 a.k.a geng induksi aku..

oh my boss !!.. botol kosong nak isi biak ke ?..

Team Bola Sepak Johor

Abg-abg ni nak je aku pakaikan Whist Nipper Premium Beautiful gantikan tali pinggang besaq gedabak tu..


Time di padang juga aku promote kan Premium Beautiful Corset.. Ramai yang berminat sbb tgk aku pakai sgt selesa..walaupon ditengah panas terik.. suhu badan berjaya distabilkan.. terima kasih PB..

Dan kepada yang berminat nak cuba Premium Beautiful secara PERCUMA..
call je 013-4036047.. sms pon bole..

Tak Perlu Sayangkan Duit Kecil Untuk 
Dapatkan Untung Kesihatan Diri Yang BESAR NILAINYA..!!..

Aku ubah sikit ayat madam
 " Korbankan Wang Kecil Untuk Dapatkan Wang Besar "..

No comments:

Post a Comment