March 21, 2012

25 TAHUN !!

Syukur Alhamdulillah...Sehingga ke umur ini saya diberi peluang untuk menikmati keindahan dunia ciptaan Ilahi ini.. Menghirup udara Kuala Lumpur + Menglihat Pemandangan Dunia..Walaupon udara dan pemandangan KL ni tak berapa nak menarik..saya gagahi jua.. Terima Kasih Penciptaku..

Terima Kasih Mak.. Sebab lahirkan saya.. Menjaga dan mendidik saya sehingga ke umur ini..
Dalam sijil lahir saya tercatat waktu saya dilahirkan..21 March 1987 Jam 7.45 pagi.. Sudah semestinya malam itu Mak tak bole tidur kan ?..Mesti Mak rasa sakit kan ?..Mesti Mak resah menanti waktu di Wad Bersalin.. Mak hadapi semua tu sebab nak lahirkan saya.. Terima Kasih Mak..Saya SAYANG MAK dan saya hargai Mak setiap nafas saya !!..

Semalam saya call Mak.. Mak Ucap Selamat Hari lahir untuk saya..Mak doakan semoga saya dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, cepat bertemu jodoh dan bahagia selalu..Ya..Mak memang selalu mendoakan saya.. Tapi Mak..disaat ini hati saya amat resah..sedih..pilu..rasa nak menangis dipelukan Mak..Ingin sekali saya ceritakan keresahan, kesedihan itu.. tapi saya tak nak Mak turut merasakannya.. Biarlah saya simpan sendiri.. InsyaAllah ada hikmah disebalik semua ini..

Kepada Kawan-kawan tersayang.. Terima Kasih sebab ucapkan selamat sempena ulangtahun hari kelahiran saya.. Kepada kamu-kamu yang suprisekan saya dengan kek & hadiah  sebelum tarikhnya..terima kasih banyak-banyak..kamu semua buat saya gelak sehingga kering gusi..kepada osmate saya..terima kasih sebab bagi saya teddy bear yg cute..leh wt gurlprend Adam..!!

Untuk My Hubby..saya minta maaf banyak-banyak dengan kamu seandainya saya ada melakukan kesilapan.. Saya tak sempurna seperti yang kamu harapkan.. Dan saya berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk kamu..Terima Kasih diatas semua pengorbanan yang kamu telah lakukan untuk saya..Saya hargai kamu setiap nadi saya yang berdetik..


No comments:

Post a Comment