February 11, 2011

Kawan Baik Aku Dah Kawen

Dengan Volume paling kuat sekali i-phone4(dlm mimpi) aku berdering.. yang dengaq lagu Speak Now nyanyian Taylor Swift.. layan p la sat.. Bila jawab tfon dengaq suara mak aku bercakap. Assalammualaikum ya anakda. Apa habaq anakda ku ya habibi. Dah makan ker blum. Ibuda ada saring berita penting nak bagitau ni. opss.. jgn salah sangka mak aku bukan internet bergerak or astro beyond ok..

" Mak nak habaq ni, Kawan kamu Si Mun dh nak menikah ni..baru ja hantaq kad jemputan kenduri umah dia..ada dia habaq kt kamu ? " .. Oh ya ampun mak.. ada dia call cek semalam.. hehehe
..

Bila mun call dan bgtau dia dh nak kawen, aku ni rasa sgt gembira.. pertama sbb dia kwen dgn mmber satu kelas aku gak time sekolah.. kedua sbb kwn aku ni dh sampai seru dan jodohnya.. ketiga sbb aku lapaq nasi minyak kwn2 kwen.. huahuahua.. padehal dlm hati dok tanya bila la jdoh aku pulak nak sampai ni.. sabaq sabaq..ikot turn na..


Nnti aku upload gambaq kawen mun ok..la ni aku bz sgt..xsempat nak resaiz gambaq2 tu..huhuhu..



Kami bertiga kwn baikkk..

kami berdua masih singlerrr..

syok la shahar..dh dpt bini..







No comments:

Post a Comment