January 4, 2011

2011 BARU MULA

Alhamdulillah..Allah masih panjangkan usia aku untuk tempuhi tahun 2011..harap2 tahun ni aku akan lebih cemerlang, matang dan berjaya dalam semua bab..

Azam Tahun Baru ??..oh, aku ada azam ker ?..banyak azam tahun baru aku..azam tahun 2010 yang tak tercapai pon aku repeate balik tahun ni..


Entah la..ari demi ari banyak asam garam hidup yg aku tempuhi..umo aku dh mnjngkau 24 tahun..maknye ckp klu umo cm ni dh bole nikah dh..kihkihkih..apo buleh buet..calon pon xdo..hampa semua nk tau ke apa azam aku?..


1. Azam pertama aku..nak cari pendapatan sampingan..NAK JADI KAYA RAYA..hehehe..klu bole thun ni nak bg duit lebih kat mak n abah tiap2 bulan.


2. Belajaq sungguh-sungguh sampai berjaya..dpt CGPA baguih..(Makaseh Maknye n Paknye sbb sponser yuran tiap2 sem..klu harap anaknye nk menyimpan..mmm hampeh)..


3. Kerja baiek-baeik, jaga nama baeik bos, department, n jabatan..hehehehe..aku nk jadi seoarang yg lebih ikhlas dlm memegang tanggungjwb sebagai seorg pekerja..dapat rezki yg berkat..amin..


4. Nak cari boypren..!!!..hahaha..xtau nak cari kt mana..de sesapa yg bole tlg tak?..


5. Menamatkan zaman bujang adalah salah satu azam yg aku carry foword setiap tahun...hahah(poyo jer)..uuwweekk..


Xde azam yg xbaguih..semuanya nk yg elok-elok..mana de org baik berazam nak jadi perompak or perogol bersiri. Mana ada org yg dh kawin berazam nk cerai, nak tambah bini ag ade la. Nak pasang angan2 mmg senang..tp dek nk menunaikannya Allah je yg thu.


Jadi..oleh sebab itu, aku berazam ala kadar je la..byk ag azam-azam xmasuk dek akai ni ada dlam kepala otak aku ni. Tapi malas la nk cerita..huhu.

No comments:

Post a Comment