May 19, 2010

I'M COME BACK

Assalammualaikum..

mmm dh lama rasanya aku tak menulis dalam blog ni....mungkin aku cbuk sgt kot..nk kata cbuk bkerja..xsgt kot..nk kata cbuk bercinta pon tak..entah la..tak tau la pe benda yang membuatkan aku cbuk sgt...dalam masa yang sama macam-macam benda jadi kat aku..ada suka n ada gak duka..pe bole buat..dh mmg adat..dlm kehidupan kita mesti tempuhi semua dugaan tu...hidup mesti diteruskan...

Disini bermulalah kisah suka aku..aku dah semankin rapat dgn dia..entah kenapa n bagaimana semua tu terjadi aku pon tak berapa nak perasan..yang pastinya rapat dan semankin rapat..apa dah jadi ???..sebenarnya aku nak elakan semua ni,tapi hakikatnya mmg tak dapat nak elak lagi..setiap saat berganti jam..dan jam plak berganti hari..aku dah mula suka keadaan ni...Kenapa aku perlu sukakan dia, sayangkan dia,..argh..pelik la prasaan ni...

Hari - hari yang aku tempuhi agak indah dari biasa..tp tak juga seindah yang aku harapkan..setiap detik aku mesti ingat siapa aku..aku mesti sentiasa menjadi pemujuk hati yang setia..memujuk diri sendiri adalah lebih sukar dari memujuk diri org lain..tambahan plak ianya menglibatkan hati dan perasaan..argh..pedulikan semua tu..tp ianya amat sukar untuk aku bolos..aku tak terlepas dari menaruh perasaan..


ADUHH..terjadi lagi..sampai bila aku mesti mcm ni..sampai bila ?...sampai bila ?..soalan yang aku sendiri tiada jawapanya..

No comments:

Post a Comment