February 24, 2010

AKU MEMANG SAKIT HATI

Hari ni memang aku sakit hati la dengan sikap driver bas metro..mcm sial....tukar lorong x bg signal...pas 2 dh tahu nk trunkan pemumpang..dok la kt line tp sblh kiri..
aku menyampah btol...menyusahkan orang lain jer..itu saje xpe..tp ni menglibatkan nyawa tau.

Driver bas langsung x fikir pasal nyawa org lain..pikir hal sndirik jer..penting diri sndri..silap2 ari bulan mau mati tersepit org lain dek sikap depa ni tau..yang nk maut dulu penunggang motosikal mcm aku ni la....ish..geram btol..kt KL ni aku bukan xmau naik keta..tp jln asyik jam jer..klu beli roti pun bkn bole sapu..

So, aku n housemate aku wt keputusan tuk naik mto..lbih cpt, kurang sesak n jimat..maklum la dok jauh dr mak n abah..xbole la nk bermewah sgt..aku ni bukan ank Yang Berhormat ke..aku just ank datuk yg de cucu jer..hehehehe

No comments:

Post a Comment